Minnan Islanti

Kertomuksia Minnasta ja Islannista.

perjantaina, huhtikuuta 28, 2006

24

Se on täällä! Synttärit! Jee! 24! Täytin jackbauerit! Tsädää. Ja mulla on huomenna 2 tenttiä, joihin mun pitää tänään viimehetki-lukea. Wää. Mutta ei se mitään, mieli on normaalia lukupäivää korkeammalla ja aurinkokin paistaa. Tanskassa kuulemma synttärisäästä voi päätellä, miten kiltisti on kuluneena vuonna ollut. Joten HA - olen enkeli.

Synttäripukki on muistanut mua oikein avokätisesti. Jo alkuviikosta saapui paketti kaukaa Suomesta. Avasin tietenkin heti, mä en oo ikinä uskonu näihin "synttärilahjat avataan synttäreinä ja joululahjat jouluna"-humpuukipuheisiin. Kaikki mulle heti. Alkuviikon paketissa oli hieno kantaaottava T-paita Itä-Helsingin gangsta-neideiltä. Länsi-metro heti!



Tänään mut herätettiin kauniilla hoilotuksella ja taas pukkasi lahjaa: lisää T-paitaa! Ilmeisesti mun ystävät kautta maailman haluaa mun uudistavan vaatevarastoani tai jotain. Tällä kertaa sain paidan Laugavegurin Osoma-kaupasta, josta päätin jo tammikuussa ostavani jotain ennen kotiinlähtöä. Ei tarvii enää.



Oon päättäny että 24 on paras ikä ikinä. Tai ainakin tähän asti. Ja vanhaksikaan ei itseään tarvitse tuntea, koska teistä lukijoistakin suurin osa on mua vanhempia. Luulisin. Oletan. No sovitaan niin. Hää.

Huomenna tosiaan alkaa tentteily mun osalta täällä. Oon potenut vähän tenttistressiä, mutta Mikkelistä asti kantautui protestiääniä: vaihdossa tenttistressi on kuulemma kiellettyä ja koko vaihtomentaliteetin vastaista. Niinpä stressi on nyt mennyttä. Sitäpaitsi huomenna saa sitten tenttien jälkeen nauttia loistoillallisesta hyvässä seurassa ja sen jälkeen megabileistä. Oon muuten saanut vähän selville taas noita ylläreitä, mitä huomisiin bileisiin oon tiedossa, mutta nyt pitää vaan esittää tietämätöntä ja yllättyä sitten huomenna ihan sikana. Buzbykin kävi eilen täällä pitämässä jotain salaista palaveria. Krhm.

Viime numeron palautteessa kaivattiin villejä tarinoita, niitä on vähän vaikeaa tästä lukurumbasta keksiä. Malttakee hiukkasen. Itse jatkan tässä onnittelumailien ja aamu-Puniksen lukemista.

Bless!

1 Comments:

At 4:53 ip., Blogger -Henri- said...

Paljon onnea Jack Bauerille!

Ja tervetuloa kerhoon.

 

Lähetä kommentti

<< Home