Minnan Islanti

Kertomuksia Minnasta ja Islannista.

perjantaina, maaliskuuta 17, 2006

Hauskaa pääsiäistä!

Ihan lyhyt postaus tänään. Kaupat alkaa täällä täyttyä kaikenmoisista pääsiäisherkuista. Mikäs sen hauskempaa, varsinkin kun pääsiäinen taitaapi olla islanniksi "páska".

Páska-olutta, anyone?

Kirjottelen tässä paraikaa koulujuttua Turkmenistanin poliittisesta tilanteesta. Naurattaa vähän väliä, kun muistelen aikaa Englantilaisessa koulussa. Tovereiden kanssa tehtiin nimittäin räppi ex-Soviet maista ja niiden pääkaupungeista. Good times. Tais se mantsan koe mennä ihan hyvin :)

Takaisin sorvin ääreen. Morde.

1 Comments:

At 7:31 ip., Blogger Lotta said...

Voi ei, mä en kestäis! Joka ikinen kerta kun mä näkisin jotain pääsiäiseen liittyvää niin mä alkaisin kikattaa hulluna. Mulla on tosi sivistynyt huumorintaju. Ja mä tiedän että sulla on ihan samanlainen, eli mä voin kuvitella millaista piinaa sun existence näinä juhlapyhinä on.

 

Lähetä kommentti

<< Home