Minnan Islanti

Kertomuksia Minnasta ja Islannista.

torstaina, tammikuuta 12, 2006

Justin on Reykjavikissa!

No eikä oo. Oliski. Tässä on vaan lisää kuvia mun edesottamuksistani täällä. Sori pettymys.


Laugavegur, "main shopping street". Lähes Rodeo Drive :)

Tämä on Baldursgata. Asutaan tuolla ylempänä kadun oikealla puolella juuri ennen valkosta kerrostaloa. Tämä, my friends, on Atlantti. Lahden toisella puolella asuu ne 13 joulutyyppiä.

Fiiliskuva rannalla. Maj jäi kotiin tekee jotain käännösprojektia. Ihan pikkusen puhalteli tuolla meren äärellä.

I am the king of the world!!!!

3 Comments:

At 8:22 ap., Anonymous Anonyymi said...

Terppa! Siellähän näyttää yhtä synkeeltä kun täällä. Hähää. Jos olisit jossain aurinkorannalla (näin muuten unta, että mä olin..aah) niin mä olisin kade. Nyt oon vaan vähän, koska saat uusii ystävii ja uusii kokemuksii. Ei muuta. Ai, niin. Kivaa kun täällä on kuvia : )

 
At 11:54 ap., Blogger -Henri- said...

Minna! Mä luen sun blogia (joka päivä)! Nähään sisällä.

Joo, oon fani :)

 
At 6:27 ip., Blogger minna said...

Jee, mulla on yksi fani!

Mä voin tehdä sulle Henri tuliaiseksi jonku fanituotteen. Vaikka fanisalihousut. Näin nimittäin tänään yhdellä miehellä kampuksella salihousut.

 

Lähetä kommentti

<< Home