Minnan Islanti

Kertomuksia Minnasta ja Islannista.

keskiviikkona, tammikuuta 04, 2006

pilipilipom

Vähäks nolgee, postasin eiliset lörpötykset kahteen kertaan. Noviisi oon.

Kuten fiksuimmat jo ehti otsikosta arvata, täällä sataa. Ei tosin ihan kauheesti, ulkona voi kävellä ilman sadevaatteita ja hiukan vaan kastuu. Kun aikasemmin käväsin yliopistolla, oli siellä kylläkin poika, jolla oli kirkkaan oranssit sadehousut ja -takki. Olin vähän kade.

Englanninkielisiä kursseja näyttäisi olevan tarjolla vähemmän kuin alunperin annettiin ymmärtää, ja se on todella vähän se. Valitsin siis kursseja vähän sieltä täältä saadakseni ne 30 ects kasaan. Nyt tulee mukaan kansainvälistä lakia ja politiikkaa. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, mutta katsellaan mitä HSE sanoo. Opintojen kun pitäisi pääosin olla kauppatieteellisiä.

Tossa mun kotilammessa on ehkä kolmetuhatta joutsenta. Tai ainakin komekymmentä.

Eilen siis kävin hakemassa paikallisen sotun. Tänään yliopistolla se ei toiminutkaan. Mua ei siis oo vielä olemassa. Hurjaa. Kävin myös äänestämässä tänään. Suurlähetystön väki oli erimukavaa. Tarjosivat mulle ranskanpastilleja ja kiva setä halusi tietää musta kaiken. Niillä oli sellanen positiivinen hössötys meneillään, ei vissiin oo ihan näin kiireisiä päiviä siellä usein. Toivottavasti tulee toinen kierros, niin voin käydä siellä pian uudestaan :)

Nyt jatkan kävelykierrosta, yritän vähän hahmottaa tätä kaupunkia. Ei oo hirveen vaikeeta, kun kaikki on niin lähellä kaikkea.

2 Comments:

At 12:01 ap., Blogger Lotta said...

Hyvä Minna! Äänestäminen on tärkeää (ja Saulin äänestäminen äärettömän tärkeää). Jos haluat nähdä jotain sikapelottavaa joka muistuttaa kotimaasta (ymmärrän jos et tän jälkeen enää tuu takas), niin käypä katsomassa: http://www.tarjahalonen.fi/fi/uutisarkisto.php?we_objectID=10758

Scrollaa alas ja katso musiikkivideo... Oot paras, mulla on sua ikävä!

 
At 7:02 ip., Blogger minna said...

äänestin lahtea. sori.

toisaalta, entä jos minna puijaa?

 

Lähetä kommentti

<< Home