Minnan Islanti

Kertomuksia Minnasta ja Islannista.

sunnuntaina, tammikuuta 22, 2006

Bikinikelit!

Extra! Extra! Read all about it! Islannin kuumin (ja kylmin) ulkoiluasu on tällä hetkellä bikinit. Käytiin tänään Linn'n, Jessican ja Emman kanssa Blue Lagoonissa, joten tänään I've mostly been soaking in hot water with Swedish girls. Which was nice. Oli kotoisa tunnelma, koska noi kuumat höyryt haisi kivasti kananmunalle.


Minä, Linn ja Emma BL:n ulkopuolella. Geologian opiskelijoina Linn ja Jessica oli ihan fiiliksissä näistä kaikista kivistä.

Tää on myös sisäänkäynnin ulkopuolelta, tajuttiin miks mestan nimi on BLUE lagoon.

Fiiliskuva altaassa! Kuvien ottaminen oli siinä mielessä jännittävää, että piti varoa kovasti, ettei kukaan roiski. Ja koska ilma oli kovinkin kylmää, kamerakäsi oli vaarassa jäätyä kuoliaaksi.

Hei, olen Minna ja olen ah, niin vallaton! No ei, kuivattelen käsiä koska oon seuraavaksi kuvienottovuorossa.

Valkosta mutaa naamaan ja menoksi. Iho kyllä kiitti ja oli käsittelyn jälkeen pehmeä kuin vaikka mikä.

"The Floating Head". Tämä äänestettiin päivän oudoimmaksi kuvaksi, joten pakko se on tännekin laittaa.

Jessicakin kantaa kortensa kekoon.

Muistakaa edellisen postauksen lukijakilpailu. Mä alan nyt valmistella tiistain ppt-esitystä. Näkemäni perusteella rima ei oo lähelläkään HSE:n tasoa.