Minnan Islanti

Kertomuksia Minnasta ja Islannista.

maanantaina, helmikuuta 27, 2006

"Hei mä oon Ruotsi ja mä oon tosi ärsyttävä"

Olen palannut ... Arlandaan. Tuntuu siltä, että Suomen lomalla oli muutama kiintopiste, joissa vietin muita enemmän aikaa: Koti, KY, Nakkila (ei se paikkakunta) ja Arlandan lentokenttä. Ei se mitään, täällä on netti.

Ruotsalaiset on vissiin kaikki juhlinu eilen aika railakkaasti onnenpotkuvoittoansa Leijonista, kaikki henkilökunta täällä näyttäisi olevan ihan kassalla, ehkä jopa kahvilla tai/ja kebabilla. Jouduttiin odottelemaan "putkessa" aika kauan kun kukaan ei avannu meille ovia terminaaliin. Sitten jouduttiin odottelemaan niiden ovien sisäpuolella kun kukaan ei ilmeisesti tiennyt, että ko. portille oli juuri laskeutunut kone. Kyselin vaikka mistä ennen kuin sain maksettua wlan:n käytöstä ja sitten nää vielä näyttää tänään jotenkin harvinaisen vastenmieliseltä olympiakultakansalta. Kivat teille, senkin svenit ja petterit. Katotaan miten mä kestän Linniä ja Jessicaa kämpillä, ne salee pursuaa Tre Kronor -rakkautta.

Ei sen puoleen, kivaa palata arkeen ja semisti mennyttä vuosijuhlaviikkoa terveellisempään elämäntapaan ja -rytmiin. Suomessa oli maailman kivointa, mutta kyllähän tuo Reykjavík menettelee. Pahoittelut tai onnittelut kaikille, joita en ehtinyt nähdä tai jotta näin liian vähän.

Ai niin, sitä piti kysyä, että kun on saanut KY:n harrastusmerkin, voiko nyt virallisesti sanoa, että "harrastaa KY:aa"? Haahaa, puoletkaan teistä ei tajunnu tota läppää.

Terkut, lisää tiedotteita sitten destinaatiosta!

2 Comments:

At 5:43 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mä oon Kaisa ja oon tosi ärsyttävä myös. Lisäksi alkaa tuntua siltä että mulla on vatsatauti. söin tänään 5 päivää yli-ikäisiä lauantaimakkis pitsasuikaleita spydärissäin. Lisäksi oon syönyt ison osan mustikkapiiraasta jonka tein uusitun vuokrasopimuksen kunniaksi! Sekin voi olla syy eripuraani magenin kaa.

Ei pyde millään käsittää että Minna ei nyt taaskaan ole ainoastaan Mellunkylän takana. Toisaalta, ehkä omakin elämä tasoittuu taas!

 
At 11:54 ap., Blogger minna said...

Hehee, minä olen kaiken pahan alku ja juuri :) Vie Kaisa kaikki muutki veijarit kattoo speksiä!

Maistettiin eilen paikallisia laskiaispullia. Ne oli aika pahoja hyi. Ehkä munki mahassa alkaa siis tapahtua! Voidaan olla samikset.

 

Lähetä kommentti

<< Home