Minnan Islanti

Kertomuksia Minnasta ja Islannista.

tiistaina, joulukuuta 27, 2005

Viikon päästä perillä

O-ou, lähtö on jo ens maanantaina. Tj 6. Se on tosi vähän.

Sain eilen ensimmäistä kertaa palautetta blogistani. Palautetta antoi henkilökohtaisesti nimimerkki Äiti, jonka mielestä kirjoitan tänne liian harvoin. Vastasin palautteeseen, että mun on tarkoitus kirjottaa blogiin mun Islannin vaihdosta, ja kun otetaan huomioon, että olen vielä Suomessa, olen kirjoitellut yllättävänkin paljon. Vastaus ei tyydyttänyt, joten tässä tekstiä. Asiakas on aina oikeassa.

Ylihuomenna on muuttopäivä. Pakettiauto noutaa tavarat Ruusulasta klo 18 jälkeen. Pakkaamiselle tuntuu olevan ihan tarpeeksi aikaa, eihän 16,5 neliöön niin paljon tavaraa mahdu. Todellisuudessa kuitenkin 16,5 itseasiassa mahtuukin juurikin erittäin paljon tavaraa. Sen lisäksi ei auta, että sovin koko ajan tapaamisia kavereiden kanssa näiksi pakkauspäiviksi. Katellaa...

Joulupukki oli kiltti ja toi mulle läppärin. On sitten vähän helpompi pitää teihin kaikkiin yhteyttä. Taisi Joulupukillakin olla vähän oma lehmä ojassa ;)

Nyt lopetan. Tapaan klo 15 Sarkun ja sitä ennen pitäisi vielä "pakata" edes vähän.